Fredag - lördag - söndag

Heej, förlåt för att jag inte har bloggar men har typ glömt de. Så drar lite fort vad jag har gjort, i fredags va jag i Åre så lyclades jag ramla i backen och typ stuka handen (trodde jag som alltid aka överdriva hahah) men dd visa sig att den bara va svullen men de är okej.
men for hem vid 9 för de va fett tråkigt så somnade jag jätte tidigt när jag kom hem, igår hade jag planer men det blev tyvärr inte så, så jag va hemma hela dagen men gick över till grannen vid 6 för att va barnvakt, jätte mysigt, kollade på Astrid Lindgren filmer (nostalgi<3333) osv, kom hem vid 2 och somna nästan direkt.
Vaknade nyss och har inga planer för idag men än att träna, så skriver sen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0