frågorna jag aldrig svarade på

vad är de bästa du vet? one direction,när man har planerat nåt och allt går som det ska,  och ha kul hahhahah
bästavän? denise och my
 
Favoritplagg? min jeanskjorta för den är sååå skön, annars går jag helst runt i en hood och inga byxor haha (endast hemma) YOLO
Vad använder du för parfym? Bieber's, har även bodylotion'en. Ska dock köpa mig en bruno banani som jaganvände förut som luktar så mycket godare, men dom har typ slutat säljas men ska få tag på den!!!
Hårprodukter?
dehär är då dom jag använder mest, och har 3 olika värmeskydd för har köpt fler för dom luktar så gott hahaha
1. Värmeskydd från KEUNE som jag dock använder så vet inte varför jag tog med den haha
2. Värmespray, ingen aning vad de är för märke men köpte den på hos nettan för 300 tror jag
3. Värmespray från Aussie, runt 100-20 lappen kanske luktar lika gott som alla andra saker därifrån<3333
4. Shampoo(stav) från Aussie, kostar väl ungefär lika som dom andra antar jag
5. Inpackning också från Aussie
6. Hårgele från proffs, för har typ jätte kort hår längst upp som står rätt ur när jag plattar, därör använder jag de
7. Vanlig hårspray från Proffs
8. Olja från MoRocco som gör det typ mjukt och glansigt osv, älskaaa
 
Favoritämne i skolan? håltimme
Hur många besökare har du per dag? runt 80-100  ungefär
vad drömmer du om när du blir stor? bli rik, gifta mig med en snygg man och skaffa 2 barn, bo i en stor stad
vad ska du välja för gymnasie och vart? är ju nå år kvar så vet inte exakt haha, men förmodligen typ samhälle, ekonomi något sånt i östersund eller huvudstaden
har du någon bästavän? givetvis
går du i någon sport? nope, spelade fotboll men slutade (bilder från hudik cup)
någon/några du skulle kunna offra allt för? vännerna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0