You can't fly unless you let yourself fall

 
hej på er, förlåt fär ingen uppdatering men har inte orkat.
(tack hjärtis för sötaste inlägget, svaret fick du på sms, puss loveu)
ska beräättaa helgen!
Fredag: åkte till Åre med skönt folk, hade fett kul kom hem och somna typ direkt.
Lördag: tog en sväng med skotern, duschade osv sen åkte jag till åre och fika med Danne, ytterst trevligt!
gick på lokalen med my, va sjukt lite folk så åkte hem vid 7. kollade på jordens sämsta pogram, dvs mello och åt varma mackor och popcorn hehe, kollade på en as bra film men typ halv sov, gick och la mig vid 2 och tvär somna
Idag: vaknade dårå, fick damp för internet inte funka så packade och åkte till mamma, sen gick vi hem till min morbror och bara pratade typ. Kom hem, åt fattiga riddare och sen badade jag.
skulle va lite mysig som alla andra så hade ljus och allt, va väl skönt i sisådär 10 minuter sen fick jag nåtjävla värme anfall och kunde inte andas hahah så gick upp, sen gick jag ner igen och plågade mig igenom 20 minuter sen gick jag upp och duscha hahaha. har nyss kollat på kontoret (<3333) kollar på film nu, sen ska jag väl sova.
 
Vart ett väldigt långt inlägg om ingenting men skitsamma hahah
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0