the real bitch

Nu flickor och pojkar små är det såhär, att alice magnusson suger på att blogga verkligen! så jag hjälper henne med ett inlägg och sen ska hon få fart på bloggen för hon ska "bara" göra de och de hela tin men får de aldrig gjort. mitt namn kanske ni får reda på nästa inlägg.

Du är så himla söt i dina glasögon min lilla ängel, jag skulle göra allt för att få sitta framför dig och se dig le i dom, va glad att jag är en snäll jävel annars hade bilden varit uppe på några sekunder nu, men du bli så jävla sur och förbannad så ingen mening jag riskerar de för då är jag illa ute när vi ses. så bra vi hade de förut kan aldrig någon ha haft, gick inte en dag utan att vi snackade, som i sommras, vi pratade skype varje kväll tills du somna, tills jag fick höra din andetag, tills du snarka så högt att jag fick ont i öron så va tvungen att lägga på ;) allt va så himla underbart på våran tid. allt hade en början och allt hade ett slut, så illa är det i de verkliga livet. när man förlorat någe, det är då man verkligen inser vad de är man förlorat och då ska man försöka kämpa tillbaka de.
vi har så många otroliga stunder som jag saknar så otroligt mycke, som jag skulle göra allt för att få tillbaka, dom gånger du pussat mig på kinden och sagt att allt kommer bli bra, alla gånger du fått hjälpt mig med killar, alla gånger jag fått hjälpt dig med killar. som sist vi snacka när vi skulle räkna ut hur många killar de va? det gick knappt att räkna med fingrarna ;) men jaja sånt är livet när man är ung. det bästa är att jag fortfarande känner att jag kan höra av mig om de är någe eller om jag bara vill snacka lite skit, det betyder mycke för mig att få vara vid din sida även fast vi inte är som förut. en vacker dag är de vi igen, det kan jag lova. ditt leende är så jävla dödligt! dina danser är dödliga för ögonen, då bli man blind för dom är så ful! hela jävla du är så fruktansvärt fantastisk! att få vara vid din sida varje dag skulle ju vara rena drömmen! i mina ögon är du lika nära mig som du va förut!
säger bara en sak, ni som inte känner alice, fysatan vad ni går miste om nå! hon är underbar på alla sätt man kan tänka sig!

puss på rumpan gumman :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0