Sep. 23, 2012

Tjenareeee
va ju som sagt i stan igår, köpte lote grejer som jag kan visa sen å träffade lite folk! när vi klev av tåget i järpen och vänta på skjuts var de världens gulligaste kille på typ 5 år som börja prata med mig och sen när jag gick skrek han flera gånger ba, hejdå aliceee! sååå söööt
sen drog vi hem till mig och fixa oss typ, sen gick vi hem till simon å öste sen ut, sen hit igen. Helt sinnes va kul vi hade !
senare mot morgonen kollade vi på bårhuset (haha så jävla sämst, alla dåligtgjorda skräckfilmer är ju på riktigt som bästa komedierna haha!) sen bad teatcher. Så vi sov här alltså.
somna vid 7 imorse, klev upp 10 haha.
Nu sitter vi och kollar på fast five, älska dom filmerna!!!
men skriver mer när jag kommer hem, pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0