Sånt som ni säkert inte ens bryr er om haha

 
hejhej!
har varit as skön dag !
efter lektionen som va efter lunchen, då hade vi håltimme, så efter den skulle vi ta spruta, den sista, åh helvete vad ont den gjorde, tror jag klämde sönders mys hand, hahaha sorry baby
Så tänkte vi inte på att vi hade lektion, så tåg jag sprutan typ 30 minuter försent för jag glömde haha, sen så satt jag och my i cafeterian med denise, rebecka, hjalle och alex typ, så det va skoj. Fast sen tvinga rebecka iväg oss på dom sista 10 minuterna av lektionen så det va as chill för sen slutade vi !
åkte hem nästan direkt, och plugga. Haha alla bah, DU PLUGGA?! Men eftersom jag va hemma hela förra veckan så missa jag massor, så tog hem och gjorde det idag, satt i nästan 2 timmar. Sen städa jag rummer och packa lite för jag ska till mamma imorgon! Och imorgon är det jobbiaste dagen på veckan, har bara jobbiga lektioner och inga håltimmar.. aja
siter på rummet och lyssnar på mig KUNG lista, men ska kolla på ung&bortskämd nu sen ska jag fixa mina hemska naglar haha, hörshej
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0