lolstämplat inlägg haha

 
hejhej, förlåt för ingen bloggning men jag har varitjätte sjuk, dels förkyld och även fått virus i balanssinnet haha lol.. Jamen altså har jag varit jättejätte yr, illa mående, spytt såfort jag ätit något och riktigt ont i huvet. Så har mest ligat och sovit, och kollat på säsong 2 av andra avenyn. Har nästan inte kunnat gått, skriva eller nånting alls.
men nu är det mycket bättre så blir skola imorgon ! haha najs, va första lektionen i måndags, och kommer sista dagen på veckan och då slutar jag halv 3. haha
Bloggen blir dessutom omgjord senare ikväll!
 
Inga planer inför imorgon kväll.. kanske bara tar det lugnt hemma eller något, fast lär ju inte bli så hahah så lär ju bli ännu sjukare :p Sen på lördag blir det stan och handla MASSA sen äre nån grej här i järpen på annas, så ska väl dit antar ja :) jaja, skriver mer sen när jag har nåt kul att komma med, hörsss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0