hittade mitt halsband jag fick av pappa och mormor, tro, hopp ch kärlek - 3 berlocker

holaaa
va helt okej på skolan idag, hahaha hade elevens val sista lektionen, och jag hade valt shack haha, vet inte ens hur de stavas och hade aldrig spela förut så vettefan varför jag tog det haha spelade iaf 2 gånger med simon&marcus sen fick jag gå för de va så tråkigt haha
sen drog jag på byn en stund och va me samuel, ida, kevin, simon och madde sen hem, åt och har plugga gärnet till so'n nu, men kan ingenting så ska kolla om jag får göra provet nästa vecka istället,
ska faktiskt se till  å sköta skolan nu! dutti jag
ska kolla på film med mammsen snart sen sova, puss
 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0