Oct. 27, 2012

Hejhej åkte in till stan idag.
kändes fett konstigt för i somras var jag jämt i stan, varannan dag typ. är aldrig där längre och förut då gick man i shorts, meb nu är det mössa och dunjacka som gäller! älskar vinter men saknar sommarn och allt som var..
Iallafall, träffa Denise, Nora, Josefine, Anastasia och Emmelie fast dom åkte hem till Nora så va mest bara jag och Denise.
Så köpte jag smink och vantar bara för ska in på måndag igen och köpa jeans, tröjor, halsduk och jackan!
Hursom, jag och Denise skulle gå och träffa Simon och Leo som hade sagt förut att dom skulle hämnas sen sist pch de trodde jag dom hade glömt men icke!
så vi va helt genomblöta av vatten då hahah, sen så låste vi in oss på toan sen kuta vi ut när dom hade dragit och typ blev värsta spionerna för vi inte ville träffa dom hahaha skönast.
va väl typ det. Va jätte kul och träffa Denise, sist va typ..? Ja, sweetcamp i somras.
sen tog jag tåget hem, gick till Stefans kompis och åt och nu ligger jag inne på mitt rum och bara chillar daseeee, ska kolla på ett antal Grey's Anatomy avsnitt om en stund också. Pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0