did you knooow

jag skäms över min ålder▲jag är förkyld och jag hatar det▲jag pratar alldeles för mycket▲jag är beroende av tuggummi▲min blogg är nog den tråkigatte bloggen som finns▲jag har haft 3 iPhones▲jag lyssnar alltid på musik, hemma, på skolan, ute, jämt▲jag ska se justin bieber i april▲jag vill ha en pojkvän och bli kär▲jag hatar min kropp▲jag vill va rik▲jag skulle göra allt för en macbook pro▲jag är beroende av instagram▲alicemagnusson heter jag där▲jag hatar kaffe men måste lära mig att dricka det▲jag älskar trianglar▲jag gör alltid palmer som finns på iphonesmileysar när jag skriver haha▲jag älskar medina▲jag och ida ska se Maskinen i vinter▲och jag längtar som bara den!▲när jag var liten bodde jag i egypten 2 år▲jag och victoria har varit vänner sen jag flytta tillbaka, i 11 år nu▲jag har världens bästa vänner▲jag hatar att bara vara hemma på helger▲jag åker alltid till Åre på fredagar▲jag hatar min handstil▲jag älskar converse▲jag sätter alltid på mig mjukisar när jag kommer hemjag har ett badkar men badar aldrig▲jag använder både vanlig och barntandkräm när jag borstar tänderna, haha▲jag vill ha två barn när jag blir stor▲innan jag dör ska jag se en el classico match


Kommentarer
Victoria <3

Blöjkompisar!!!!<333

2012-10-13 @ 12:18:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0