2012 - 2013

Längtar sjukt mycket tills i vinter, åka skoter, skidor och allt detdär! Inte kylan, men ligger ju absolut gärna på en solstol och får färg! Ya'll know my feel'n.
Men mest för alla mysiga kläder och skor, halsdukar, mössor vantar ah sånt där, bara så himla myysigt hahaha.
Ska nämligen köpa en ny tuxer dunjacka fast en svart, stickade vantar och uggs! Älskar stickat!
Uggs är nog det fulaste skorna som finns, men det är så kul att glida med dom och så är dom så sköna! Haha
Vet inte varför jag skrev dethär ointressanta inlägget men fick värsta blogg lusten så ja! :)
 
Kommentera det här inlägget på vad ni vill att jag ska blogga om, mer bilder, tips, ni kan fråga frågor så svarar jag, musik, ja allt!
 

Någon av dom här färgern ska jag köpa!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0