Kiss me like you miss Me

Hejhej!
Har inte bloggar något på typ två veckor nu för ja..Har väl egentligen ingen anledning mer än att jag har haft fullt upp med annat och typ levt. Livet är bra nu 👌                                                                                            Var väl Ida, Moa och Marit som så gott som tvingade mig att blogga hahah.
Va på skolan idag, åkte hem vid 3 och åt nudlar och drack oboy med bästie hos mig sedan drog jag ut och sprang!
Ska spela lite My Horse nu (<3333) sen sova så bloggar imorgon, puss


(Klippte mig föresten förra veckan, skönt att få bort allt slitna. Vart dock väldigt kort som ni kanske ser..när man äntligen fått det långt ska det alltid klippas av, jäkla plattång hahah)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0