#deep

Blogg.se appen fungerar aldrig nu för tiden och är sjukt less på det, dessutom kan det ju vara bra att fixa med designen själv och så, och det kan jag inte alls på blogg, (jag suger jag vet) så jag funderar på att byta till någon annan blogg portal, tips på någon bra?
Helt ärligt så funderar jag på att sluta blogga, eller iallafall ta en pause. Känns som en helt vanlig blogg som bara folk som man känner läser för att kolla om man har nämt en, skrivit något om det eller det eller kolla vad dom gjorde när man inte var med den osv, ja ni förstår!
Så jag vet inte, men ni får kommentera om ni tycker jag ska fortsätta eller inte.
Kände att det här inlägget blev väldigt djupt haha.
 
Iallafall för dom som ville veta, så åkte jag hem från skolan efter andra lektionen pågrund av feber och förkyldnign. La mig direkt i sängen och kolla på film samtidigt som jag åt lite Ben&Jerry, så himla gott! Känner mig lite bättre efter en dusch osv, har legat och lyssna på massa gamla låtar som man lyssna på när man var liten, mest Hannah Montana då, hahah jag och My var verkligen besatta, gulliga var vi iallafall :')
ska kolla på Grey's Anatomy nu, och lär nog bli liggandes här resten av kvällen.
Förlåt för en långt inlägg föresten, men ville iallafall få det första sagt!
 
Fick bilden av Moa förut, och tyckte den var så sann och bra,
så ville lägga upp den för jag hade ändå ingen annan bild att bjuda på så!



Kommentarer
MOA<3

SLUTA INTE!

2012-11-06 @ 17:05:46
URL: http://oddmoa.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0