mobilbloggar'N

drog hem från Andreas runt 8 imorse och sov lite, sen kom marit och jimmy och väckte oss vid 9, så gick jag upp och åt och platta håret av något anledning, tror aldrig jag har varit så trött haha. Sen när jag kom ner igen hade dom lagt sig i min säng så då la jag mig hos Denise å ba: men tjaaaa, jag lägger mig hos dig ja! så tog jag hennes täckte, haha sur tjeeej. Aja, sen däcka alla, så vakna vi vid 4 av att Andreas kom skrikandes på att vi sov, hahah, sen chilla vi typ lite å hade lie skoj, Sen kom nicke, Linda, Stefan, och frida. Grattis Frida som fyller fjortis idag! Så gjorde vi typ oss i ordning och nu sitter vi hemma hos jimmy, vi och vincent, jag och Andreas sitter å spelar, kung jag är! Samtidigt som marit flätar mitt hår. sen ska vi ut å käkaaaa, blir nog braaaa ! så jag hör av mig sen, puss

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0