20-7-12

tjena hallå hej!
haha närå
 
åkte ju som sagt till stan idag, så köpte jag typ 3 saker, haha.
sen träffa vi benjamin, så stog vi och snacka ett tag tills det kom någon random snubbe från sverigesradio p4 (tro ja) och typ intervjua oss om hur ''klimatet'' i skolan är, mobbing och sånt.
haha åh, lagomt pinsamt för jag visste ju inte vad jag skulle säga.
han; ja, hur är det i eran skola?
jag; det är väl bra, tror jag.. ja det är det nog!
han; hur är det med mobbningen och sånt då?
jag; ja, det är ju kanske inte så bra.. *skratt*
eller, det är nog inte nånting på våran skola när det gäller sånt där haha.
marit och benjamin kunde ju iallafall svara riktigt, så tog han kort osv.
 
sen drog han med några andra, så kom adam och jens så va vi med dom resten av dagen, vi satt typ vid sibylla ett tag, sen gick vi runt, sen bt osvosv, skitsamma. va väl kul.
Sen kom jone och hämta mig och marit på bt så åkte vi med han hem till järpen, snällare kille alltsååå :)
så drog vi ut när iv kom till järpen och träffa emil, eric och jea, så åkte vi i eriks bil å lekte lite med den, hahah åh
men sen var det tråkigt och kallt så drog jag och marit hem och nu sitter vi här och gör ingenting.
 
Jajajaja, onödigt lånt inlägg men aja, det händer ju inte så ofta så ;)
pusshej
 
 
BUS - Åhlens
Foundation - Åhlens
Body butter - Kicks
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0