tidsfördriv

VEM

Vem är i rummet med dig? - Ingen, hemma själv ftw
Vem fick du senaste sms av? - Moa
Vem tänker du på nu? -Moa, för jag tänkte på vad det senaste hon skrev va haha
Vem pratade du senast i telefon med? - Stefan
Vems hus var du senast i? - Stefans (eller ah mitt då)
Vem önskar du var med dig nu? - Vetinte.

 

VAR

Var är din mobiltelefon? - Precis brevid
Var handlar du mest? - Bik Bok och Gina
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - Dennans garderob haha
Var åkte du senast bil? - Från coop och hem

 

VAD

Vad åt du senast? - Middag 
Vad drack du senast? - Mjölk <3
Vad är det för färg på dina byxor? - Gråa
Vad är den närmaste saken som är blå? - Tröjan
Vad har du på fötterna? -
lurv Strumpor
Vad är din favorit färg? - grått
Vad hör du just nu? - Dom som pratar på disney haha

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? - Ja
Hånglat på en bio? - Näe
Hånglat i skogen? - Brukar aldrig va i skogar så nej
Tyckt att din kusin är het? - Haha aldrig
Sovit naken? - Ja
Kört över hastighetengränsen? - Har inge körtskort
Målat om ditt rum? - De gjorde mamma
Dansat framför en spegel? - alltid
Fått hicka? - Ja
Dumpat någon? - Ja
Stulit pengar från en kompis? - Skulle aldrig hända !
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? - Ja
Varit i slagsmål? - Nja, beror väl på vad man kassar som slagsmål hahah
Smugit ur ditt hus? - Ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? - Ja
Hånglat med en främling? - Ja haha
Älskar eller saknar någon nu? - Ja

Hur svarar du i hemtelefonen? har ingen
Hur svarar du i mobiltelefonen? ah hallå, hallå, eller typ tjenaaa (beror på vem de är)
Ringer det mycket till dig? För mycket
Ringer du mycket? För mycket, när jag har pengar
Vem ringde du senast? Denise eller Mamma
Hur mycket pengar har du?  Vetinte
Senast kramat och när? My, på skolan
Antal timmar sömn inatt? för lite eftersom jag ALDRIG tar mig upp
Sov du ensam? tyvärr
Vem sov du hos senast? Denise
Vem sov hos dig senast? Frida tro jag
Vem vet mest om dig? Denise, Marit och Ida.
Vem vet du mest om? Får ni väl fråga den personen
Vad ser du fram emot? Jullovet och Sommarlovet 2013
Vad vill du ha just nu?  Te
Vem längtar du mest efter?  Jag vet inte.
Vem vill du helst slippa? dryga jobbiga personer som man måste dras med varje dag
Vem stör du dig på?  för många

Vem vill du sova bredvid inatt?  vetinte
Vilken buss åker du oftast? Den till skolan, och 156:an (tror jag?)
Vilken årstid är det nu? vinter..
Anser du dig själv snygg? Njae

Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Asså nej, eller ah vetinte
Är du en bra partner? Bästa
 
Har du varit otrogen?  Nej.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? olika haha
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?  Lite typ
Vad åt du senast? Middag
Är du polare med grannarna? Nja, snarare barnvakt
Har du varit på ett party? party haha, men ja
Har du varit utomlands? yes, bott utomlands tillåme!
Var är dina syskon just nu? Har inga
Vilken tid gick du upp imorse? 20 i 7
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar mobilen
Vad ska du göra efter det här? Fika tror jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0