sanningar forever

✞jag lyssnar alltid på musik✞ jag är besatt av serier✞ jag stör mig jätte mycket på folk som målar ögonbrynen jätte fullt, eller inte ens behöver måla dom men gör det ändå✞jag tar alltid bort sminket och sätter på mig mjukisbyxor när jag kommer hem från nånting om jag inte ska göra nåt dock✞jag vill prata amerikanska eller norska för svenska är så fruktansvärt fult✞jag lyssnar alltid på musik✞jag skulle döda för en iPhone5 men mina föräldrar vill inte ge mig en✞jag älskar att smsa✞jag hatar folk som typ ser en på stan och inte säger nåt sen skickar dom ett sms ba: såg dig idag, man ba: omg noshiiiiit✞jag älskar att smsa och prata i telefon✞jag längtar till nyår✞jag hatar att sminka mig✞jag blir äckligt arg när jag inte får som jag vill haha✞jag har ett humör som ingen annan hahaha✞jag vill flytta hemifrån✞jag ska försöka träna varje dag på lovet✞jag har världens mest godluktande schampoo, balsam och värmespray✞mina sanningarna sög✞


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0