nu ni

jag har insett att min senaste kyss: haha ja, jag vet inte vad jag ska svara på den frågan
jag har lärt mig: att inte lita så lätt på folk
jag lyssnar just nu å: Kartellen
jag pratar: snabbt, mycket och högt
jag tycker om: min telefon och min friends
jag avskyr när folk: ljuger, är sura för vill ha uppmärksamhet, tar kort med brösten upp i hakan osv
min bästa vän är: tänker inte peka ut någon speciell utom festis för alla mina vänner är bäst
kärleken är: komplicerad och ibland bra haha
bästa tiden i mitt liv var: förra sommaren, delvis denhär sommaren och delvis nu haha
jag har mist: vänskapen med för många
om jag fick en sak i hela världen:vara tillsamans med alla i one direction och alla pengar i världen
jag är: bäst
när jag borstar tänderna: använder jag bamse tandkräm och pepsodent white now
när jag lagar mat: händer aldrig för jag kan inte laga mat
det sexigaste yrket är: beror på hur personen ser ut såklart
jag är rädd för: kryp, spöken (haha) mörker ah, de vanliga !
den värsta känslan är: folk som sviker och ljuger
den bästa känslan är: när man äger ut någon&har rätt och när exakt ALLT är bra så livet är prima för stunden
jag är bäst på: försöra mina telefoner
jag är sämst på: det är mycket haha
om jag var ett djur skulle jag vara: en katt
jag kommer alltid att vara: bääääst
det finaste som finns är: alla i one direction, fina killar
i sommar: ska jag ha så jävla kul
sist jag grät var: minns inte
jag kan: säga hej på spanska
jag kan inte: sjunga 
när jag vill tänka går jag: ut eller till min säng <333333
när jag bakar så bakar jag: kan inte baka så bakar aldrig 
min mobiltelefon är: bäst iPhone <333333 fast hela skärmen är förstöd men ändå
när jag vaknar på morgonen: vill jag inte kliva upp
innan jag går och lägger mej: borsta gaddarna
just nu tänker jag på: vad jag ska svara på nästa fråga och vem som skrev på facebook
bebisar är: jobbiga och söta
du senast busa med: beror väl  på vad som kassas som busa men åre borna dååååå :*
idag har jag: vart sur hela dagen fan
ikväll ska jag: vara sur hela kvällen fan
imorgon kommer jag: gå i skolan och bli retad för min telefon för jag är ett mobboffer där :(
jag vill verkligen: slippa alla problem

någon som:

du litar på: Moa babe
du tycker är snygg: one direction och alla tumblr killar <3333
du är kär i: asså ingen tror jag
du älskar: mina vänner, familj och min själv framförallt <333333
du ser upp till: teed för han är väldigt mycket längre än mig
du tycker är jobbig: sånna som aldrig slutar skriva fast man aldrig svarar, busringning,
du tycker är omtänksam: Ida sanström sötnosen min
du saknar: Denise och Ida
du saknar att umgås med: denise
du aldrig skulle kunna leva utan: marit, ida och alla andra mina vänner
har uppfostrat dig: jag är badass så jag uppfostrar mig själv
alltid gör dig glad: Några mycket gulliga pojkar i skolan
som har härligt skratt: victoria
du har känt längst: som den ovan
är duktig i någon sport: jag är bäst på alla sporter så måste tyvärr svara mig själv på den..:)
du alltid har roligt med: Moa babe
du har många fina minnen med: Fridiiiis och Mariiiis
är din bästa killkompis: vet helt ärligt inte längre, men mathias och noah kanske?
du litar på mest utav dina killkompisar: ingen utom han kanske då för alla har förändrats så mycke
 
ditt eller datt..

kärlek eller vänskap: båda
cider eller öl: cider 
sommar eller vinter: sommar
choklad eller surt: båda <3333
frysa ihjäl eller brinna upp: brinna
fest eller myskväll: feeeeest hos mange såklart
tv eller data: data
mat eller godis: godis
alkohol eller läsk: hm
sova med lampa tänd eller släckt: om jag har kollat på läskig film tänd annars släckt
skola eller lov: skola såklart!
pratglad eller tyst: ratglad alla dar i veckan


Du heter: Alice
Smeknamn: Allaballe, ballen, festis, alle och sånna där dåliga namn
Låt som när du är ledsen sörjer till: supernova, she will be loved, underbar osv beror på varför jag är depp hah
Beroende av: oboy och musik
Vad tror folk om dig: att jag är en liten fjortis som sökerstatus för at jag umgås med deras vänner ungefär :')
haters make me famouse bitcheees
Vad får du oftast komplimanger för: haha typ mina valpögon (somjagintetyckerjaghar???)
Vad säger du för att imponera på någon: vad heter du på msp?
Brukar du skratta för dig själv: ja men gud ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Men ska  sova nu min lilla flicka! Godnatt <33
Var bor du: Järpen
Trivs du där: haha aldrig i livet
Äger du några converse: flera
Sprit, cider, vin eller öl: allt för jag sa drick deeeen
Brukar du bli för full: näe
Är du allergisk mot något: inte vad jag vet
Hur svarar du i mobilen: typ, aa hallå? men tjenaa, eller vad?
Antal timmar sömn inatt: inte vet jag
Brukar du komma i tid: Alltid sen haha
När mår du bra: när allt är bra
När blev du fotad senast: nån timme sen när jag tog egopic och skicka till moa haha
Hur känner du dig nu: trött och hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: grått alltid <3333
Vad tycker du om fötter: äckligaste som finns
Vad saknar du: det är väldigt mycket, en egen tv, macbook,eget kylskåp, en hel telefon, 
Hade du en bra kväll igår: haha ah jag va barnvakt från 5 till 4 på natten
Favorit dryck på morgonen: Oboy alltid
Rakar du benen: haha ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: på skoldagar 11-12
Är du blyg: beror på med oftast inte
Sysslar du med någon idrott: neeeppp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja, tro inte de
Har du spytt offentligt: hahahahahahah ja (tossön forever järpen babes <333333)
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: kissa och runka tror jag 
Är du nöjd med ditt liv: viss saker
Är du bortskämd: nej de kan jag väl inte påstå
Vad längtar du till: lov och justin bieber
Har du bra vänner och äkta vänskap: såklart <3
Vad använder du för schampo: oftast rosa elvital eller vad de heter
Tycker du om någon just nu: vetinte
Gröna eller röda äpplen: både och
Gillar du golf: haha naaa
Vilken tid gick du upp idag: 12, halv 1
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Har du strumpor på dig nu: alltid strumor på
Är det okej att gråta: beror faktiskt på vad det gäller tycker jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: handla och resa
Bär du glasögon eller linser: ska egentligen men gör de inte
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: äre väl inte men är inte direkt fel med de om man säger så !
Har du piercing: öronen typ då
Vill du gifta dig: jaa
Vill du ha barn: jaa
Solar du ofta: på sommaren ja och ibland solarium men ytterst sällan
Är du bra på att laga mat: haha nej
Är du flygrädd: jaa
Hur vig är du: inte alls
Är du musikalisk: alltså nej, fast jo för jag lyssnar alltid på musik
Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk <3333
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du: bruna
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: ja men tyvärr så gör jag ju det!
Röker du: fina flickor röker inte


Kommentarer
Anonym

Åååh! Får jag sno frågorna? :) <3

Svar: haha jaa, de är inte jag som har skrivit dom :P<3
aalicemagnusson.blogg.se

2012-12-04 @ 16:04:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0