snygga

 
Hejhej, vaknade 9 idag, klev upp ur sängen typ 1 och kom på att bussen gick en kvart över så blev stress men vi hann, va där ett tag med oscar, kevin, joel och nå fler som ja ändå inte snacka me så bry me inte heller haha, :)
Kom hem, åt, städa mitt rum sen drog jag och frida ut igen och va me marit, ida och resten av folket! mycke trevligt. Kom hem runt 12 men frida och andreas så började vi kolla på en film men sen drog andreas och nu ligger jag och frida i sängarna och smsar typ, haha fett sociala. fast nej ;) hon slaggar här ikväll som ni kanske förstår, sen imorgon har jag inga planer!
Men orkar inte skriva mer nu, bloggar imorgon puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0