men hej lockigt hår

hejhej, jo men nu är det ju såhär aaatt.. närå men jo, min laddare till telefon är helt cp, så jag kan alltså inte ladda över bilder till datan för mina 2 andra sladdar är också borta, därför mobilbloggar jag bara..
eftersom jag oftast har bilder i inläggen, sen så tycker jag att det är så jobbigt att blogga från datorn för då måste man logga in och massa.. hahah krävande jag vet ;)
 
men kan ju ladda upp nå random bilder jag hitta på datan för det är ju alltid väldigt kul å se, haaah
ja, och sånna lockar dom är på bilden har jag egentligen.. -.-'
 
 


Kommentarer
Sara [fotoblogg]

men håret på sista bilden ser ju helt bajsigt fint ut ju!! varför går du aldrig med lockar? eller haha, de där är väl lite mer vågor än lockar kanske.. ;)

Svar: tack så jätte mycket sara!ja alltså, jag trivs typ inte i det, så blir det så ''stort'' och då får jag typ panik haha..
men tror jag ska börja ha det oftare eftersom det sliter så mycket på håret när man plattar!
aalicemagnusson.blogg.se

2012-08-04 @ 12:06:52
URL: http://photomemories.webblogg.se
Emma

FYFAN VAD FIN DU ÄR I VÅGIGT HÅR ALICE!!!!!!!!!!! ha så jämt förtusan! :O kram på dig och ditt hår ♥

Svar: Haha tack så jätte mycket sötnos!!kanske ska börja ha så dååå :')
kram fina du! <3
aalicemagnusson.blogg.se

2012-08-08 @ 19:54:42
URL: http://daydream.webblogg.se
Emma

sv: ja det tycker jag verkligen du borde!! gaasssh vilken killmagnet! kraaamar :)))♥

Svar: DUUJAAAA! <3
aalicemagnusson.blogg.se

2012-08-16 @ 17:41:39
URL: http://daydream.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0