lite värt var det ju, eller hur? ;)

Hejhej
va i stan igår somsagt, vi gick typ runt å flumma massa jag, Simon å Leo och Marit å Jacke gjorde inte så mycke haha! simon hällde massa vatten på mig, (finns video på fb hahah) så gjorde Simon så jag tappa telefon så den är knappt hel nu hahah, så höll leo fast mig så måla Simon mig med nagellack så HELA mitt ansikte va målat så fick liksom gå runt å skämma ut mig Lagomt mycket.. Sen hämnades jag å hällde äppeljuice på han hahah. Sen lämna vi av han vid tåget.
sen så missa vi alla tåg å skit så vi kom inte hem, satt 3 timmar på donken å försökte fixa skjuts haha, tillslut kom Jocke, Mathias och linda å hämta oss och kom hem 2 inatt och skulle egentligen va hemma 9, så blev de lite knas så nu har jag utegångsförbud och det suger..

fick iallafall besök av Anton och Victor så nu sitter vi å kollar på film, trevligt värre!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0