kompis det går bra nu

idag på skolan var det väl helt okej, fick typ nya scheman, pennor och sånt haha, sen fick vi typ mest lyssna på snack och hade massa raster, så det va chiiillll.
åkte hem direkt efter skolan, och gjorde ingenting. fick barnbidraget idag 1050, får 300 imorgon av linda också,
pengar rullar in som detska,  det går bra nu osv haha
sen träna jag, duscha och nu sitter jag och gör ingentig.
ska lägga mig om ett tag och kolla lart på filmen sen igår, sen sleeeepa.
imorgon ska vi typ till nåt hus i skogen med skolan, as segt orkar intee, men aja,
 
Alltså, tycker bloggen är så tråkig! men ni kan ju kommentera vad ni vill läsa så fixar ja de ;)
blir myyycke mera bilder när jag får min nya iphone typ om 2 veckor så ni får stå ut tills dess! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0