Grattis jea, nu får du ligga lagligt osv!

tjenaaaa
sov hos marit igår natt, sen klev vi upp 10 typ, mötte jacke (marit pojkvän) sen drog vi hem igen och sen drog vi ut igen hahahha. så va vi med ida, emil, samuel,madde,frida,nicke,stefan,mathias,eric, och säkert nån fler haha!
sen vid 6 drog jag hem och åt, och drog ut vid halv 7 typ. Så va jag med emil resten av kvällen, typ åkte epa bara, tills i slutet när jea, eric, jonken och jimmy kom! drog hem vid 12 typ och nu sitter jag här, eller jag ligger i sängen och skrivveeer.
 
fett jävla depp nu alltså..
Min telefon är ju inte så hel som dom flesta vet, så ''råka'' jag tappa den idag, så nu funkar i touthen alls och man ser ingenting av skärmen så det sög ju ! får ha nån gammal medans den är på lagning, åh pallaaaa.. NEJ
 
aja, har inga bilder på datan och går ttyp inte å föra över från telefon så får bli nån arkiv bild bara puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0