ful sär bild, hitta ingen anna, ser väldigt glad ut jaoao

 
hej!
idag när jag kom hem från skolan drog jag till mamma och packade, sen åkte jag hem till stefan och chilla typ, sen åt jag, träna lite, duscha och fixat massa på rummet! sorterat grejer, packat upp, ja ni fattar! så det känns riktigt skönt.
Känner mig jätte duktig för jag har städat massor, hjälpt till med maten och sånt, för ovanlighetensskull ;)
 
Satt mig just i soffan och kollar på sveriges mest underhållde pogram, ung&bortskämd! hahah älskar!
Lite kul för jag känner igen mig i så mycket grejer haha, tyvärr så..
i pausen ska jag gå ner och fika, turkisk yougurt, skivade bananer och sån hära typ juice i påse med sugrör! haha vet inte vad dom heter, men sånt där med lejon på så goda! jaja, långt inlägg som vanligt men aja, puuusss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0