försöker ta vara på sista dagarna av sommar lovet

hejhej, efter låten jag la upp förut i ett inlägg så städade jag hela nedervåningen och mitt rum, sen packade jag och for till mammsen !
gick till marit nästan direkt så drog vi ut och träffa bubben, simon, ida, frida, madde, ola, sofie och säkert nån fler men det sög. Drog till marit vid kanske 11 och kom hem vid 12. Så drog jag ut vid halv 1 kanske och åkte med emil en sväng och kom hem typ nu, så ja, ganska tråkig dag haha, inte hänt specillt mycket.

Ska ta bort sminket och borsta tänderna nu och sen kika på en film!
Imorgon åker jag till nälden med frida och är med några, är där några timmar och när jag kommer hem lär jag väl va ute, men bloggar mer imorgon :) gonatt, puss
 
Fin telefonen jag har nu och jag för typ 10 minuter sen.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0