det blir vad man gör det till

för tillfället sitter jag på mitt rum och dricker cola, lyssnar på musik och skriver med folk på facebook. facebook idag har endast bestått av statusar om att skolan ska börja haha.
Känns som att sommarlovet bara har flugit iväg, har gått alldeleför fort! men har haft sjukt kul med dom bästa för det mesta! <3 och det där rimma ju haha!
känns ändå lite små bra att börja solan, träffa alla typ och alltid veta vad man ska göra dagen efter! Dock alla läxor, kliva upp tidigt och allt sånt suger ju mer än allt annat men ja, det blir ju vad man gör det till!
haha fast nej, nu låter det som att jag typ älskar skolan, men jag hatar den mer än allt annat men jaja, hahaha
aja, nog om det. Ska fixa lite grejer sen lägga mig i sängen och kolla på film. får se om jag hinner skriva något imorgon bitti men det tvekar jag på för jag lär nog försova mig! haha blir så varje gång eftersom jag aldrig hinner vända tillbaka dygnet så lär ju ändå inte somna förns typ 4.. aja, natti
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0